Klachten en Garantie
Garantie
Wij doen ons uiterste best om onze producten in topconditite aan je te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een vervanging.
Klachten
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat wij niet aan jouw verwachting konden voldoen. Dat vinden we erg vervelend.
We lossen het graag samen met jou op. Wat kan je doen?
- We horen graag van jou wat er niet goed is gegaan. Je kan ons mailen op info@joyjarocks.nl. We proberen jouw klacht binnen een paar dagen op te lossen
- Lukt het niet om er samen uit te komen dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.